Metody integracji - CSV/XML/BL Connect

Najpopularniejszą metodą integracji jest gotowy plik xml zawierający informacje o produktach, kodach, opisach, cenach, itp. Aby uzyskać plik zgłoś się do nas klikając w ten link. Dysponujemy także możliwością wygenerowania pliku zawierającego ceny zakupu. Standardowy plik XML zawiera ceny sprzedaży SRP.

 

Plik ten można wykorzystać do integracji z serwisami nieposiadającymi dedykowanych narzędzi do podłączenia naszej oferty.  Kliknij w link poniżej aby uzyskać link do pliku integracyjnego XML.

UZYSKAJ PLIK XML

Aby skorzystać ze sprzedaży naszych produktów przez swoje kanały zarejestruj konto i na maila info@homescreen.pl podeślij potwierdzenie rejestracji firmy wraz z Twoimi kanałami sprzedaży.

 

Wysyłka

OBSŁUGIWANI PRZEWOŹNICY: DPD, InPost, DHL, UPS, TNT/Fedex, Poczta Polska.

Nie wysyłamy przesyłek dropshippingowych na naszych etykietach i nie przyjmujemy zwrotów przy sprzedaży w dropie.

W przypadku Poczty Polskiej należy dodać punkt nadawczy do swojej umowy przez opiekuna handlowego z Poczty Polskiej. Dane punktu: UP Koszalin 2, ul. Mieszka I 11, 75-950 Koszalin.

W przypadku Paczkomatów prosimy o wybranie jakiegokolwiek POP.

Wszystkie etykiety muszą być załączane w formacie A6P, tak aby dało się je wydrukować na drukarkach termicznych. 

 

Rozliczenia

Rozliczenie zamówienia standardowo następuje po jego realizacji - wystawiamy zbiorczą fakturę za wszystkie zamówienia w każdy piątek do godziny 15:00. W mailu znajduje się faktura. 

W niedługim czasie standardowo zamówienia będą musiały być opłacane z góry przy pomocy integracji Stripe z możliwością zapisania karty.

Po zarejestrowaniu konta i jego aktywacji klient otrzymuje możliwość realizacji zamówień na własnych etykietach z naszego magazynu. 

 

Zamawianie

Aby rozpocząć należy wyszukać produkt zamówiony przez klienta. Najłatwiej zrobić to przez kod EAN lub SKU - kod produktu. 

Po dodaniu produktu do koszyka należy wybrać formę wysyłki Dropshipping i załączyć etykietę przewozową w finalizacji zamówienia. Nie należy zmieniać danych wysyłkowych, ani danych do faktury ręcznie! Załączamy tylko etykietę.

Następnie klikamy przycisk potwierdzający zamówienie. Po zatwierdzeniu zamówienie trafia do naszego systemu i jest potwierdzane e-mailem.

Istnieje możliwość automatycznego przekazywania zamówień oraz etykiet do nas przez Baselinker Connect. W tym celu przejdź do zakładki Baselinker Connect.

Jeśli korzystasz z systemu Baselinker to mamy dla Ciebie dobrą wiadomość. Możesz łatwo podłączyć nasze produkty z własnymi ofertami. Wystarczy przejść do zakładki INTEGRACJE wybrać opcę "Dodaj integrację".

 

Następnie po dodaniu integracji należy ustawić nazwę integracji, mnożnik cen oraz ewentualnie korektę stanów. W pozostałych zakładkach masz opcję ustawienia częstotliwości synchronizacji stanów i cen. Jeśli interesuje Cię wyliczanie cen produktów na podstawie cen zakupu to mamy do tego celu przygotowany plik tzw. xml-light. Należy dodać link do niego w ustawieniach Baselinkera we wskazanej rubryce. 

UZYSKAJ PLIK XML LIGHT

 

Nieustannie poszukujemy możliwości ułatwienia integracji z nami i przeznaczania jak najmniejszej ilości czasu na skladanie zamówień na naszej platformie. Z pomocą przychodzi rozbudowana integracja z Baselinker Connect, która umożliwia automatyczne przekazywanie zamówień z Twojego panelu BL bez konieczności składania zamówienia ręcznie na naszej stronie. UWAGA: zamówienia złożone przez BL Connect nie są widoczne w panelu klienta na naszej stronie. Faktury za zrealizowane zamówienia będą jednak widoczne w zakładce FAKTURY

Integracja pozwala na:

  • - łatwe przekazywanie zamówień przez automatyczną akcję lub przycisk
  • - przekazywanie etykiety przewozowej
  • - szybszy proces integracji
  • - możliwość zaawansowanej automatyzacji

W celu dodania integracji BL Connect potrzebujesz od nas kodu połączenia.

Pamiętaj, aby przekazywać zamówienie z wygenerowaną etykietą! Wygenerowanie jej po czasie może opóźnić przekazanie etykiety do zamówienia.

 

UZYSKAJ KOD POŁĄCZENIA BL CONNECT

Poniżej przedstawiamy zalecane ustawienia integracji przez BL Connect. Odpowiednie ustawienie ich pozwoli na poprawne przekazywanie zamówień. Pola dodatkowe ustawiamy według uznania. Ważne są dane do faktury. Wpisz tam dane swojej firmy, nie dane klienta!

 

Jeśli korzystasz z oprogramowania sklepu Skyshop możesz łatwo połączyć się z naszą hurtownią przez plik XML oraz postępując zgodnie z INSTRUKCJĄ 

 

Zaloguj się

Menu