Dropshiping - najważniejsze informacje

OBSŁUGIWANI PRZEWOŹNICY: DPD, InPost, DHL, UPS, TNT/Fedex, Poczta Polska.

W przypadku Poczty Polskiej należy dodać punkt nadawczy do swojej umowy przez opiekuna handlowego z Poczty Polskiej. Dane punktu: UP Koszalin 2, ul. Mieszka I 11, 75-950 Koszalin.

W przypadku Paczkomatów prosimy o wybranie jakiegokolwiek POP.

Wszystkie etykiety muszą być załączane w formacie A6P, tak aby dało się je wydrukować na drukarkach termicznych. 

Rozliczenie zamówienia standardowo następuje po jego realizacji - wystawiamy zbiorczą fakturę za wszystkie zamówienia z danego dnia o godzinie 15:00. W mailu znajduje się faktura oraz link do Przelewy24. Ta forma płatności jest preferowana przez nas, ponieważ umożliwia automatyczne śledzenie i rozliczanie płatności.

Po zarejestrowaniu konta i jego aktywacji klient otrzymuje możliwość realizacji zamówień na własnych etykietach z naszego magazynu. 

Aby rozpocząć należy wyszukać produkt zamówiony przez klienta. Najłatwiej zrobić to przez kod EAN lub SKU - kod produktu. 

Po dodaniu produktu do koszyka należy wybrać formę wysyłki Dropshipping i załączyć etykietę przewozową. 

Następnie klikamy przycisk potwierdzający zamówienie. Po zatwierdzeniu zamówienie trafia do naszego systemu i jest potwierdzane e-mailem.

Email z podsumowaniem zrealizowanych wysyłek jest przesyłany około godziny 15:00 każdego dnia. Zawiera on fakturę VAT do pobrania oraz link do płatności. Standardowy czas na opłacenie zamówienia to 2 dni. W przypadku braku płatności system wysyła wiadomość z przypomnieniem i linkiem do płatności. W przypadku dalszego braku płatności realizacja zamówień zostaje wstrzymana, a sprawa zostaje przekazana do firmy windykacyjnej z przeniesieniem kosztu na dłużnika.

Automatyczne przekazywanie zamówień dropshippingowych z Baselinkera jest możliwe do ustawienia jako przycisk oraz automatyczna akcja. Opcja jest płatna jednorazowo. W celu zaczerpnięcia dodatkowych informacji prosimy o wiadomość email na info@homescreen.pl