You need to enable JavaScript to use the communication tool powered by OpenWidget

Dropshiping

Najważniejsze informacje na temat współpracy w dropshiplingu:

 

Po zarejestrowaniu konta i jego aktywacji klient otrzymuje możliwość realizacji zamówień na własnych etykietach z naszego magazynu. 

 

Aby rozpocząć należy wyszukać produkt zamówiony przez klienta. Najłatwiej zrobić to przez kod EAN lub SKU - kod produktu. 

 

Po dodaniu produktu do koszyka należy wybrać formę wysyłki Dropshipping i załączyć etykietę przewozową. 

 

Następnie klikamy przycisk potwierdzający zamówienie. Po zatwierdzeniu zamówienie trafia do naszego systemu i jest potwierdzane e-mailem.

 

 

OBSŁUGIWANI PRZEWOŹNICY: DPD, InPost, DHL, UPS, TNT/Fedex, Poczta Polska.

 

W przypadku Poczty Polskiej należy dodać punkt nadawczy do swojej umowy przez opiekuna handlowego z Poczty Polskiej. Dane punktu: UP Koszalin 2, ul. Mieszka I 11, 75-950 Koszalin.

 

W przypadku Paczkomatów prosimy o wybranie jakiegokolwiek POP.

 

Wszystkie etykiety muszą być załączane w formacie A6P, tak aby dało się je wydrukować na drukarkach termicznych. W przypadku załączania innego formatu może zostać doliczona opłata za ręczne procesowanie zamówienia, wydłużające czas obsługi. 

 

Rozliczenie zamówienia standardowo następuje po jego realizacji - wystawiamy fakturę zbiorczą w każdy piątek. 

FAQ - najczęściej zadawane pytania

Tak. Aby uniknąć niepotrzebnych niejasności przy zwrotach klientów musisz załączyć własną etykietę. 

Zwroty nie są przez nas akceptowane. Zwrot od klienta można ponownie wystawić na sprzedaż.

Naturalnie. Zobowiązuje nas do tego prawo. Adres do reklamacji to: Home Screen Distribution sp. z o.o., Szeroka 20, 75-814 Koszalin

Oczywiście. Mamy wiele metod integracji produktów oraz synchronizacji zamówień. Znajdziesz je pod TYM linkiem. Wymaga aktywnego konta.

Staramy się aby wszystkie zamówienia były realizowane w 24-48h.

Zaloguj się

Menu